Jakość czyni różnicę!

• Wykorzystywane do produkcji surowce pozyskiwane są w miejscach ich naturalnego występowania, na przykład kurkumina pochodzi z Indii, a omułek i chrząstka rekina pochodzą z Nowej Zelandii.

• Przykładamy szczególną wagę do maksymalnej przyswajalności składników aktywnych i odpowiednich dawek, w oparciu o najnowsze badania naukowe.

• Produkcja odbywa się zawsze na terenie Unii Europejskiej, w zgodzie z normami Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) oraz Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP).

• Nie stosujemy GMO czy napromieniowywania, unikamy zbędnych dodatków i wypełniaczy.

• Wszystkie ekstrakty roślinne zamykamy w kapsułkach z celulozy roślinnej, dzięki czemu są delikatne dla żołądka i mogą być przyjmowane przez wegan i wegetarian.

ODKRYCIE ROKU 2020 LAUR KONSUMENTA

Marka YANGO® została wyróżniona w ogólnopolskim plebiscycie powszechnej popularności produktów i usług dostępnych wśród konsumentów otrzymując wyróżnienie jako ODKRYCIE ROKU 2020 LAUR KONSUMENTA w kategorii Nutraceutyki i nutrikosmetyki.

Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego wynik przynosi odpowiedź na pytanie, która marka z perspektywy konsumenta jest najbardziej innowacyjna i godna polecenia.

Na przyznanie tytułu Laur Konsumenta / Klienta Odkrycie Roku wpływa innowacyjny charakter produktu lub usługi, elementy przewagi konkurencyjnej, dynamika wzrostu popularności, skuteczność kampanii wizerunkowo-marketingowych, pierwsze wskazania konsumenckie w ogólnopolskim głosowaniu w programie Laur Konsumenta/Laur Klienta.

Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach, markach i usługach nowych, innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających serca klientów.

Badania pokazują, że aż 26% Polaków zwraca uwagę przy zakupach na znaki promocyjne i wskazało Laur Konsumenta jako najbardziej przekonujące godło promocyjne w Polsce. Dla klientów godło jest doskonałym wyznacznikiem podejmowania decyzji zakupowych: wybierając produkt odznaczony Laurem Konsumenta, wybierają ten, któremu zaufali inni klienci.

O wprowadzeniu produktu lub usługi do plebiscytu decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która w procesie decyzyjnym ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności.

Plebiscyt organizowany jest od 2004 roku przez Grupę Media Partner. O przyznaniu tej nagrody decydują sami konsumenci, którzy w ankiecie odpowiadają na pytania o najczęściej wybierane produkty, ich ocenę oraz o to, które z nich najchętniej polecają znajomym.

Dziękujemy za okazane zaufanie!

Dlaczego postawiliśmy na szkło?

Jakość jest dla nas sprawą priorytetową od początku powstania firmy. Przykładamy bardzo dużą wagę do tego, aby surowce do produkcji naszych suplementów posiadały najlepsze właściwości. Dla utrzymania tak wysokiego poziomu istotne są również opakowania. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na szkło. Jest to kolejny krok do tego, aby być jeszcze lepszymi i tworzyć produkty w pełni odpowiadające Waszym potrzebom, całkowicie naturalne i bezpieczne dla zdrowia i ekosystemu. Natura daje nam mnóstwo możliwości do tego aby korzystać z jej dobroci, więc warto jej się odwdzięczyć i zadbać o środowisko.

Szkło towarzyszy człowiekowi od ponad 4000 lat, sposób produkcji zmieniał się na przestrzeni wieków. Początkowo szkło było wytwarzane z piasku, wody i wapienia co i tak jest mniejszym obciążeniem dla środowiska niż produkcja tworzyw sztucznych.

Szkło podlega recyklingowi w 100%, czyli ze szklanego opakowania można ponownie wyprodukować takie samo opakowanie o takich samych właściwościach i można powtarzać ten proces w nieskończoność. Za sprawą takich rozwiązań zmniejsza się ilość składowanych odpadów. Wytworzenie nowych opakowań ze szklanej stłuczki  pochłania jeszcze mniej energii oraz zmniejsza ilość emitowanych zanieczyszczeń do atmosfery i przez to środowisko jeszcze bardziej na tym zyskuje.

Dzisiejsze techniki produkcji pozwalają na uzyskanie szkła o jakości farmaceutycznej, czyli są całkowicie obojętne chemicznie. Dzięki temu dobrze chronią produkt od otoczenia, są całkowicie nieprzepuszczalne i nie wchodzą w żadne reakcje, a dzięki temu kapsułki i drogocenne składniki w nich zawarte są szczególnie dobrze chronione.

Szkło stosowane do pakowania naszych kapsułek jest przyciemnione, dzięki temu żadne promienie słońca
nie są w stanie zaszkodzić zawartości. Zwykłe szkło mogłoby doprowadzić do niekorzystnego wpływu światła, więc żadne przeźroczyste opakowania nie są w stanie tak dobrze chronić zawartości jak te z przyciemnianego szkła farmaceutycznego z jakiego korzystamy.