Polityka Prywatności firmy YANGO Sp. z o.o.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Administratorem danych jest firma YANGO Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Granitowa 3/14, 02-681 Warszawa, NIP: 5213680748, REGON: 147469958. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celach określonych podczas ich udostępniania naszej firmie. Bez Państwa zgody dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem sytuacji, kiedy takie przekazanie jest niezbędne np. dla celów realizacji umowy (np. przekazanie danych osobowych firmie, która odpowiada za doręczenie zamówienia).
3. Na potrzeby prowadzonej działalności możemy pozyskiwać następujące dane:
– imię i nazwisko
– nazwa firmy
– numery NIP, REGON, KRS firmy
– adres zamieszkania / prowadzenia działalności
– adres do korespondencji
– numer telefonu
– adres e-mail
– adres IP
– wiek / data urodzenia
– dane w zakresie zgody na przetwarzanie danych
– dane w zakresie składanych zamówień (parametry usług, pliki graficzne)

Jednocześnie informujemy, że podanie danych jest dobrowolne.

 

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem Danych Osobowych jest firma YANGO Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Granitowa 3/14, 02-681 Warszawa, NIP: 5213680748, REGON: 147469958
Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez e-mail: ado@yango.pl, telefonicznie pod nr +48 731 005 507 lub listownie na adres: YANGO Sp. z o.o., ul. Granitowa 3/14, 02-681 Warszawa

 

DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ

Jeśli zamierzasz założyć Konto Użytkownika oraz korzystać z naszych usług, zostaniesz poproszony o podanie nam Twoich danych osobowych.
Twoje dane przetwarzane są przez nas we wskazanych poniżej celach, związanych z naszą działalnością i świadczeniem usług w nim oferowanych.

Cel przetwarzania:

W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:
– Świadczenie usług oferowanych w naszych sklepach internetowych
– Realizacja Twoich zamówień
– Marketing bezpośredni oferowanych usług, inny niż newsletter
– Przesyłanie newslettera

Podstawa przetwarzania:

– Umowa sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
– Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
– Twoja zgoda wyrażona w Sklepie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
– Umowa o świadczenie usług (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
– Nasz prawnie uzasadniony interes, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
– Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na profilowaniu w celach marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Podanie danych:

– Dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy.

Skutek niepodania danych:

W zależności od celu, w jakim dane są podawane:
– brak możliwości zarejestrowania się w Sklepie
– brak możliwości korzystania z usług Sklepu
– brak możliwości dokonania zakupów w Sklepie
– brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach specjalnych, oferowanych w Sklepie

Możliwość cofnięcia zgody:

– w każdej chwili

Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.

 

PROFILOWANIE

W ramach Sklepu możemy automatycznie dopasowywać pewne treści do Twoich potrzeb, tj. dokonywać profilowania, wykorzystując do tego podane przez Ciebie dane osobowe. Zanim dokonamy profilowania, na podstawie którego podejmowane będą decyzje:

– wywołujące wobec Ciebie skutki prawne,
– wpływające na Ciebie w podobnie istotny sposób,

zapytamy Cię o Twoją zgodę.

Pamiętaj, że zgodę w każdej chwili możesz odwołać. Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.

 

OKRES PRZETWARZANIA

Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:
– przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich danych
– ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez którąkolwiek ze stron
– cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą

– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

 

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.

 

TWOJE UPRAWNIENIA

Przysługuje Ci prawo żądania:
– dostępu do Twoich danych osobowych
– ich sprostowania
– usunięcia
– ograniczenia przetwarzania

A także prawo:
– wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
– żądania przeniesienia danych do innego administratora

Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.

Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego.

 

CIASTECZKA

Nasze strony, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:
– są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.)
– umożliwiają Ci, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji danej strony
– nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia

Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:
– usunąć pliki cookies
– blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości

Na naszych stronach ciasteczka wykorzystywane są w celu:
– zapamiętywania informacji o Twojej sesji
– statystycznym
– marketingowym
– udostępniania funkcji danej strony

Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się korzystając z funkcji Pomocy w przeglądarce. Ponadto poniżej przygotowaliśmy wskazówki dla najpopularniejszych przeglądarek:

 

Jak zmienić lub wyłączyć obsługę płków Cookies w najpopularniejszych przeglądarkach:

Google Chrome

Należy kliknąć menu (w prawym górnym rogu), zakładka Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji „Prywatność” trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji „Pliki cookie” można zmienić następujące ustawienia plików Cookie:

Usuwanie plików Cookie,
Domyślne blokowanie plików Cookie,
Domyślne zezwalanie na pliki Cookie,
Domyślne zachowywanie plików Cookie i danych stron do zamknięcia przeglądarki
Określanie wyjątków dla plików Cookie z konkretnych witryn lub domen

Internet Explorer

Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia (kółko zębate) > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny. Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.

Mozilla Firefox

Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień użytkownika”. O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.

Jeśli nie wyłączysz wykorzystywania plików cookies w ustawieniach przeglądarki, oznacza to, że wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.

Więcej informacji o ciasteczkach znajdziesz w Wikipedii.

USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH

Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista tych podmiotów:

podmiot realizujący dostawę towarów
dostawca płatności
biuro księgowe
hostingodawca
osoby współpracujące z nami na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierające naszą bieżącą działalność
podmiot zapewniający system mailingowy
podmiot zapewniający usługi marketingowe
dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego
dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe)