Regulamin Promocji „Sauna za grosik”
DEFINICJE
Promocja - promocja „Sauna za grosik”
Organizator - YANGO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Granitowej 3, lok. 14, 02-681 Warszawa, KRS 0000527702, REGON 147469958, NIP: 5213680748, e-mail: yango.pl
Regulamin - Niniejszy Regulamin Promocji “Sauna za grosik”, który określa warunki i zasady korzystania z Promocji.
Karta - znak legitymacyjny na okaziciela w postaci papierowej karty, na którym odbijane są pieczątki Organizatora, służący do potwierdzenia uprawnienia do uzyskania usługi sesji sauny za cenę w wysokości - 1 (słownie: jeden) grosz.
Ceremonia/seans saunowy - jedno z wydarzeń saunowych:
- Saunowy Oddech z Leśnym Saunamistrzem.
- Ruśka bania z Magdaleną Malec,
- Czułe siostrzeństwo,
- inne
Klient - osoba posiadająca zdolność do czynności prawnych, to jest osoba fizyczna, która nabywa u Organizatora usługę sesji w saunie działając bez związku z działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby fizycznej,
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Promocja prowadzona jest stacjonarnie w mobilnej saunie fińskiej będącej własnością Organizatora niezależnie od jej bieżącej lokalizacji Aktualne miejsce świadczenia usługi sauny znaleźć można na stronie Organizatora lub na Facebook.
- Promocja jest realizowana w oparciu o niniejszy Regulamin, a biorąc udział w Promocji Klient akceptuje jego warunki.
- Promocja obowiązuje od 01.05.2025 r. do odwołania.
- Pieczątki są ważne do końca trwania Promocji i w tym czasie należy je wymienić na usługę „Sauny za grosik”; po zakończeniu Promocji nie jest to możliwe.
WARUNKI UCZESTNICTWA W PROMOCJI „SAUNA ZA GROSIK”
- Klient może wziąć udział w Promocji, jeżeli spełnia wszystkie poniższe warunki:
- w czasie trwania Promocji dokona zakupu usługi objętej Promocją,
- przy nabyciu niezwłocznie okaże Kartę, na której obsługa sauny odbije pieczątkę.
- Usługa objęta Promocją to ceremonia sauny połączona z lekkim poczęstunkiem, podczas której w trakcie seansu do dyspozycji Klientów są prysznice, balie z zimną wodą, gorące jacuzzi z bąbelkami; każdy seans połączony jest z aromaterapią.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie usług objętych Promocją w trakcie jej trwania.
- Uczestnik Promocji otrzymuje jedną pieczątkę za każdą zakupioną usługę objętą Promocją. Łącznie na Karcie można zebrać cztery pieczątki.
- Jeżeli w chwili nabycia usługi Ceremonii sauny Klient nie ma Karty, obsługa sauny wydaje mu nową Kartę i odbija na niej pieczątki w ilości odpowiadającej ilości zakupionych w danej chwili usług objętych Promocją.
- Z chwilą wydania Karta stanowi własność Klienta. Klient jest anonimowym jej posiadaczem i odpowiedzialny jest za zachowanie Karty w należytym stanie. Organizator nie odpowiada za utratę lub uszkodzenie Karty ani nie wydaje duplikatów Karty ani zebranych pieczątek.
- Klient może uczestniczyć w promocji wielokrotnie.
WARUNKI ODBIORU USŁUGI „SAUNY ZA GROSIK”
- Klient jest uprawniony do odbioru usługi „Sauny za grosik”, jeżeli spełni wszystkie poniższe warunki:
a) posiada Kartę, na której zgromadzone są cztery pieczątki,
b) odda Kartę obsłudze sauny,
c) wybierze jedno z dostępnych tego dnia wydarzeń saunowych, które stanie się „Sauną za 1 grosz”.np.:
- Saunowy Oddech z Leśnym Saunamistrzem.
- Ruśka bania z Magdaleną Malec,
- Czułe siostrzeństwo.
- Wybrana Ceremonia sauny zostanie wykorzystana niezwłocznie po spełnieniu warunków, o których mowa w pkt 5.
- Cena usługi „Sauny za grosik” wynosi 1 (słownie: jeden) grosz.
- Za skorzystanie z sesji „Sauny za grosik” nie jest przyznawana kolejna pieczątka.
OGRANICZENIA, WYŁĄCZENIA Z PROMOCJI
- Promocja nie łączy się z innymi zniżkami czy akcjami promocyjnymi organizowanymi przez Organizatora.
- Obsługa sauny może odmówić usługi „Sauny za grosik”, jeżeli:
a) Karta jest uszkodzona w sposób uniemożliwiający weryfikację warunku, o którym mowa w pkt. 5,
b) treść Karty budzi wątpliwości co do jej autentyczności, w szczególności uwidocznione na niej pieczątki są przerobione lub podrobione albo nie zostały odbite przez obsługę sauny,
c) Klient odmawia oddania Karty obsłudze sauny.
- Pieczątki zebrane na kilku Kartach nie łączą się.
- Karta z pieczątkami traci ważność po zakończeniu Promocji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyznania Pieczątki lub nagrody w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub nadużyć.
- Promocja nie stanowi oferty ani przyrzeczenia publicznego w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
- Organizator promocji zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Promocji, bądź przedłużenia czasu jej trwania, z powodu zaistnienia ważnych przyczyn, co nie doprowadzi jednak do naruszenia praw nabytych przez Uczestników.
REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące Promocji mogą być składane w formie pisemnej lub e-mailem na podane dane kontaktowe Organizatora. W reklamacji konieczne jest wyłącznie podanie numeru Karty. Organizator dokłada należytej staranności, by reklamacja rozpatrzona została bez uzyskiwania od Klienta jego danych osobowych.
W przypadku, gdy Klient podaje swoje dane osobowe na swoje życzenie lub rozpatrzenie reklamacji nie będzie możliwe bez podania tych danych Klient zostanie pouczony o sposobie przetwarzania jego danych osobowych przez Organizatora i obowiązkach Organizatora oraz przysługujących Klientowi prawach.
- Reklamacje podlegają rozpatrzeniu w ciągu 14 dni od ich otrzymania przez Organizatora.
DANE OSOBOWE
- Promocja prowadzona jest bez pobierania od Klientów ich danych osobowych.
Dane osobowe nie są przetwarzane na potrzeby Promocji, z wyjątkiem sytuacji,
o której mowa w pkt 23 Regulaminu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
Każdy dokument oznaczony jest datą, od której obowiązują jego postanowienia. Organizator jest uprawniony do zmiany Regulaminu w każdym czasie z ważnych przyczyn, w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa, zmian technologicznych, braku możliwości zapewnienia dostępności produktów objętych Programem. Uczestnicy zostaną poinformowani o zmianach poprzez stronę internetową Organizatora.
- Uczestnika Promocji obowiązuje regulamin obowiązujący w dniu korzystania z Promocji (dzień otrzymania pieczątki/pieczątek).
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa, w tym:
a) ustawa o prawach konsumenta,
b) ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich,
c) ustawa Kodeks cywilny oraz inne właściwe przepisy.
- W razie zmiany lub unieważnienia wskutek prawomocnego orzeczenia sądu, któregokolwiek z postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy.
- Wszelkie spory pomiędzy Usługodawcą a firmą będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
- Podmiot, do którego można skierować skargę zależy od wyboru konsumenta. Rejestr takich podmiotów w Polsce wraz z danymi teleadresowymi oraz adresem strony internetowej można zleźć tutaj: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php